17 juli 2012

Bordsdekoration


Den här fina ljusstaken kan jag tyvärr inte ta åt mig äran själv för att ha gjort. Det är min kompis Mia som för några veckor sedan stod brud som gjort den. Den här och många fler hörde till bordsdekorationen tillsammans med blommiga loppis-kaffekoppar med planterade smultronplantor i och pelagonblommor i skålar som stod på silverfat. Spetsdukar, höga kandelabrar, rosa ljus och fläderdricka i glasflaskor med specialtillverkade etiketter.... En bordsdekoration helt i min smak!

Jag fick lov att sno med mig en hem :)

En stor konservburk, en bra plåtsax, pärlor, lim och ett spetsband är det som behövs för att göra en själv.

2 kommentarer:

  1. tjusigt... och så enkelt!
    Gillar din nya header också...
    När kommer ni till värne nästa gång, vore kul att ses. Fast vi är ju inte här så ofta heller... :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej! Tänker att det blir i aug när Jonas börjar jobba igen, känns som vi knappt varit hemma alls i sommar, bara några dagar här och där. Härligt att ha många platser att besöka. Ska bli kul att träffa er, det va längesen nu!! Hoppas att ni har det bra mitt i semester och renovering! KRAM

    SvaraRadera