25 juli 2013

Semesterbilder

Jag är nog en sån som gärna vill föreviga upplevelser med en bild, vilket jag säkerligen inte är ensam om. Jag försöker verkligen rensa på bilder i datorn men sedan jag fått en ny kamera blir det bara fler och fler. 

När det är sommar och semester brukar det inte bli färre bilder tagna. I söndags kom vi hem från Böda på Öland, Jonas har varit gårdspastor där en vecka. Med bara knappt tre veckor kvar till bebisen kommer så har jag varit trött och pustat en hel del men har också fått njuta mycket, har helt klart varit svensk sommar när den är som bäst - vilken strand, Bella stortrivdes. Veckan innan det var vi på Hönökonferensen, också en solig sommarvecka. Nu är vi hemma i Värne och bad är det som står på programmet varje dag.
Som sagt många bilder är tagna under dessa semesterveckor...jag kan väl få visa några? ;)
















2 kommentarer:

  1. härliga, vackra bildet... och vad kul det var att få spendera några dagar tillsammans med er, något att le åt när hösten kommer krypande!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Så kul med hönökonferensen :) Den har jag många härliga minnen från genom åren!

    SvaraRadera